The night is ours and the stars, they rise
And the sun goes down on me and you
Who holds the light?
I been hustlin', I don't get no rest, once in a blue moon
Every time I got life figured out, I get bad confused
(Bad confused, bad confused, bad confused, bad confused)
Yeah, okay
First time I saw you, I knew you was trouble (Yeah)
Still, I take the gamble, I'm rollin' the dice (Woo)
Knowin' I wasn't willin' to sacrifice
I invested too much time in my trajectory, rely on my obsession Bitch, I'm finna level up
I'm only lettin' you chill 'cause you let me fuck and I ain't tryna dog you out
But while you in a nigga face, I'm plottin' and makin' plays
I'm put on this earth to conquer, it's a limit to my days
She say, "Fuck with me papi, get up inside of me"
I'm lovin' her body so deep, it feel like she part of me
I said, "Hold up, lil' Mama", we complicatin' by promisin'
We'd hate to find out, this shit ain't as great as we thought it'd be"
Yoncé and Hova Carter ain't common (No)
We'd be smarter to just fuck and enjoy the camaraderie (Yeah)
We not each other property, but wait (Uh?)
She ain't waste a breath to argue, she just put it in my face (Ah, haha)
Girl, fuckin' around with you gon' have me late (Ah)
I been hustlin', I don't get no rest, once in a blue moon
Every time I got life figured out (Ooh), I get bad confused
(I get bad confused, I get bad confused)
I been hustlin', I don't get no rest, once in a blue moon (Once in a blue moon, ooh-ooh, ooh-ooh)
Every time I got life figured out (Ooh, every time), I get bad confused (Ooh baby, ooh baby, oh, ooh baby, yeah)
You know I'm so elated, overjoyed and grateful, euphoric
I want everyone to know it, if you hatin' it's gon' show it
Slap a smile on my face, that'll brighten up the whole damn place
Scoreboard, I'll take ya, come along
Tell me how you ever stepped out on half-baked dreams
Fed fifty lil' niggas with the fish out the streams (Ooh)
I made it, I suppose, her grace is, overflowin' (Feel it comin')
I'd be a God damn fool if I took all the credit (No, no)
See the power runnin' through me, all I had to do is get out my way (Shoo, shoo)
Short circuit, doors turnin', like the Six Flags gate
Was the time they was shut in my face
But I ain't complainin', I ain't connivin'
I ain't complying unless it's got time to turn up the bass
Baby, I'm praisin', I'm crazy
Come on over honey, give me some sugar
Come on over sugar, give me some honey
Put it right on my tongue and I get back to the money (Yeah, yeah)
I been hustlin', I don't get no rest, (I don't get no rest) once in a blue moon
Every time I got life figured out (Ooh), I get bad confused
(I get, I get)
I been hustlin', I don't get no rest, once in a blue moon (Ow, ow)
Every time I got life figured out (I get), I get bad confused
Once in a blue moon
Blue moon, ooh-ooh, ooh-ooh
Il testo BLUE MOON di EARTHGANG è presente anche nell'album Mirrorland (2019)
Il comparto sonoro è uno degli elementi più importanti ma meno notati nel mondo del videogioco. Una colonna sonora azzeccata trasforma un'azione semplice in un momento indimenticabile, guida la concentrazione e crea un legame emotivo con lo schermo. Dai primi bip elettronici degli anni Settanta fino alle composizioni orchestrali contemporanee, il suono ha smesso di essere un semplice contorno per diventare un motore d'immersione fondamentale in qualsiasi software interattivo.
Dopo il grande riscontro nei liv del periodo primavera estate 2026, i Bluvertigo sono pronti per il nuovo album, con una notevole quantità di brani già pronti.
Volare è una delle aspirazioni più antiche dell'essere umano. Prima ancora che la tecnologia rendesse possibile attraversare il cielo, il volo rappresentava già la libertà, il superamento dei limiti e la possibilità di osservare il mondo da una prospettiva diversa. Nel corso dei secoli, questo desiderio ha trovato spazio nei miti, nella letteratura, nel cinema, nei giochi e, soprattutto, nella musica. Dal mito greco di Icaro ai disegni delle macchine volanti di Leonardo da Vinci, l'uomo ha sempre provato a trasformare il cielo in un luogo da raggiungere. Il volo, però, non è soltanto un movimento fisico: è anche una potente metafora della fantasia, dell'amore, del successo e della fuga dalla quotidianità.
Il supergruppo di Alice Cooper e Johnny Depp è pronto a tornare in Italia con 2 date nel mese di settembre.
"Era uno dei concerti migliori della mia vita". Bad Bunny è tornato a parlare dell'evento tenuto sabato scorso all'Ippodromo La Maura nella zona San Siro di Milano. E la grandine riapre il problema sicurezza dell'impianto.
Noemi dovrà osservare 4 settimane di riposo dopo la caduta, ma dal 16 agosto sarà un tour de force per recuperare i live rinviati. Ecco tutte le date fino a settembre.
Lo scorso 13 luglio Paolo Belli era in bicicletta tra Correggio e Campagnola, in provincia di Reggio Emilia, per la sua solita sgambata, quando ha investito un uomo di 41 anni di nome Alessandro Mignani che, trasportato in ospedale, dopo 1 giorno in terapia intensiva, è deceduto.
L'11 luglio Teddy Reno ha compiuto 100 anni! E' il primo cantante italiano a raggiungere questo traguardo.
Nella terza edizione di "Nuova Scena", talent dedicato al mondo rap in onda su Netflix, si sono aggiudicati la vittoria i cosentini Flextony e Tigerplug.