(Just run that beat from lil' Ken)
Who wanna fuck with a nigga? Then do somethin', do somethin'
You don't like me, lil' nigga? Then do somethin', do somethin'
Wah, haha
And now you know me
Play me like a ho, gon' need the police
Hit your block, ain't gotta roll deep
I send one nigga for to get you
It's one nigga to come and split you
I'm in my mansion with gorillas
Baking cakes for all you pussy niggas
Lean running over, bitch gon' ride me like a rollercoaster
Fuck my partner when it's over
Strap that chopper to my shoulder, stand over 'em like a soldier
Get the executive peeled, bitch, don't try to fuck me over
Petey Pablo, own jail like I'm Pablo
Hold on, check the side note, make sure that his mind blow
Rich as fuck, strung out on dope
Tryna get active with your ho
Try to act off while I cope, I'll let you know, bitch
I keep that rocket, lil' nigga, I'll shoot somethin', shoot somethin'
You don't like me, lil' nigga? Then do somethin', do somethin'
You got a problem, lil' nigga? Then prove somethin', blew somethin'
Already know when I'm comin' there, bitch, I'm tryna screw somethin'
Who got me full of loose screws? I'ma take 'em all the way out for 'em
My youngins don't do school, so I'm tryna make a way out for 'em
I need a new deal, bitch, I call that winnin' the playoffs for 'em
We go and buy new grills, plenty diamonds, bitch, and plenty guns
I'm in the Melpomene, like Pistol P, I get them fires and do 'em
I'm in this bitch with them roosters, they'll bust you up early morning
Bitch, I catch your mama yawning, shot as soon we spotted homie
Pussy bitch, I ain't your cuz, you play, I'm gon' put blood up on you
Kill me, you gon' die from staining, know that I'm a problem, nigga
I ain't tryna kill you, I'ma hit your security with that chopper, nigga
Bang out like I'm Flocka, nigga, cut a head and flop a nigga
Pussy playing with my daughter mama, bitch, I'ma turn your daughter to a bopper, nigga
Gotta make sure lil' Top pop this nigga, I'm a perfect killing thinker
Find his address and spray paint his house that it's nice to meet you
Fuck that song, I don't need you, bitch, you dealing with a creature
I'ma catch you and snipe your pussy ass from top the bleachers
I keep that rocket, lil' nigga, I'll shoot somethin', shoot somethin'
You don't like me, lil' nigga? Then do somethin', do somethin'
You got a problem, lil' nigga? Then prove somethin', blew somethin'
Already know when I'm comin' there, bitch, I'm tryna screw somethin'
I keep that rocket, lil' nigga, I'll shoot somethin', shoot somethin'
You don't like me, lil' nigga? Then do somethin', do somethin'
You got a problem, lil' nigga? Then prove somethin', blew somethin'
Already know when I'm comin' there, bitch, I'm tryna screw somethin'
Il testo CHOPPA GIZZLE di YOUNGBOY NEVER BROKE AGAIN è presente anche nell'album Decided 2 (2023)
Il comparto sonoro è uno degli elementi più importanti ma meno notati nel mondo del videogioco. Una colonna sonora azzeccata trasforma un'azione semplice in un momento indimenticabile, guida la concentrazione e crea un legame emotivo con lo schermo. Dai primi bip elettronici degli anni Settanta fino alle composizioni orchestrali contemporanee, il suono ha smesso di essere un semplice contorno per diventare un motore d'immersione fondamentale in qualsiasi software interattivo.
Dopo il grande riscontro nei liv del periodo primavera estate 2026, i Bluvertigo sono pronti per il nuovo album, con una notevole quantità di brani già pronti.
Volare è una delle aspirazioni più antiche dell'essere umano. Prima ancora che la tecnologia rendesse possibile attraversare il cielo, il volo rappresentava già la libertà, il superamento dei limiti e la possibilità di osservare il mondo da una prospettiva diversa. Nel corso dei secoli, questo desiderio ha trovato spazio nei miti, nella letteratura, nel cinema, nei giochi e, soprattutto, nella musica. Dal mito greco di Icaro ai disegni delle macchine volanti di Leonardo da Vinci, l'uomo ha sempre provato a trasformare il cielo in un luogo da raggiungere. Il volo, però, non è soltanto un movimento fisico: è anche una potente metafora della fantasia, dell'amore, del successo e della fuga dalla quotidianità.
Il supergruppo di Alice Cooper e Johnny Depp è pronto a tornare in Italia con 2 date nel mese di settembre.
"Era uno dei concerti migliori della mia vita". Bad Bunny è tornato a parlare dell'evento tenuto sabato scorso all'Ippodromo La Maura nella zona San Siro di Milano. E la grandine riapre il problema sicurezza dell'impianto.
Noemi dovrà osservare 4 settimane di riposo dopo la caduta, ma dal 16 agosto sarà un tour de force per recuperare i live rinviati. Ecco tutte le date fino a settembre.
Lo scorso 13 luglio Paolo Belli era in bicicletta tra Correggio e Campagnola, in provincia di Reggio Emilia, per la sua solita sgambata, quando ha investito un uomo di 41 anni di nome Alessandro Mignani che, trasportato in ospedale, dopo 1 giorno in terapia intensiva, è deceduto.
L'11 luglio Teddy Reno ha compiuto 100 anni! E' il primo cantante italiano a raggiungere questo traguardo.
Nella terza edizione di "Nuova Scena", talent dedicato al mondo rap in onda su Netflix, si sono aggiudicati la vittoria i cosentini Flextony e Tigerplug.