Where we atà
Let's get it
On hell block, playin' hot potato, in the kitchen, tryna re-rock a bagel
It come to bitches, you know I got a stable
My project bitch ain't got no cable or no washer-dryer
Three, four kids, can't cook a lick, but this ho hot as fire
My other chick, she got some priors, family from the boonies
Love my dirty Fruit of the Loomies, I love it when she moon me
Ain't talked to Spoony in a minute, know we good money
Hood love me, played the hand I was dealt, ain't talkin' gin rummy
My income be comin' in sev?n different ways
Type of nigga marri?d to the streets and never been engaged
Sawed-off, pump, or twenty-gauge (Front and center stage)
Magazine hold a fifty-clip, don't make me flip the page
Been in them shootouts close-range, I been in them raids
Been afraid to give a bitch my all 'cause I done been betrayed
I can recall bein' broke, niggas sendin' shade
I microwave that dope on sixty seconds, call it Minute Maid
Ayy, I can remember once or twice when niggas held me down
Tapdancin' on the work, thinkin', "Feet, don't fail me now"
Drug Zonin' from McNichols back to Seven MileKilled all my opps, so ain't no differences to reconcile
G7 [?] GD, scalin' blow with DeeDee on the S.E.B
I popped my first Barbie doll with Gigi
Plugged in from Six Mile and Hoover Street to Greenleaf
Bo J really be thuggin' off of Cooper Street with Riri
[?] in the trenches where police kickin' screens off the hinges
All the fiends bangin' needles and syringes
Down in Pensacola with the Sinaloa, sendin' bricks of yola to Dakota, you a silver spoon-fed Ricky Schroder
Screamin', "Free my lil' nigga Gio, he a pill-gritter"
RIP my young nigga [?], he was a real killer
Slidin' with the Glick through the slums, know they feel bitter
Life's a bitch, she must got me sprung, 'cause I'm still with her
Ayy, I can remember once or twice when niggas held me down
Tapdancin' on the work, thinkin', "Feet, don't fail me now"
Drug Zonin' from McNichols back to Seven Mile
Killed all my opps, so ain't no differences to reconcile
I can remember once or twice when niggas held me down
Tapdancin' on the work, thinkin', "Feet, don't fail me now"
Drug Zonin' from McNichols back to Seven Mile
Killed all my opps, so ain't no differences to reconcile
La radio è morta? No. Ma non è più il cancello d'ingresso. Negli ultimi anni qualcosa è cambiato ? radicalmente. Canzoni sconosciute esplodono in pochi giorni. Artisti senza contratto discografico raccolgono milioni di stream. E le radio? Arrivano dopo, non prima. Il pubblico ha preso il controllo. Il potere dei video brevi: 15 secondi che cambiano tutto TikTok ha trasformato le regole del gioco musicale. Una melodia che dura meno di venti secondi può diventare il suono di un'intera estate. Nel 2023, oltre il 70% delle canzoni entrate nella Billboard Hot 100 aveva avuto un'origine virale su piattaforme social prima di ricevere attenzione radiofonica.
Il 28 aprile 1986 la cantante Graziella Franchini, in arte Lolita, veniva ritrovata esanime e sfigurata nella camera del residence di Lamezia Terme in cui viveva ormai da un pò di tempo. L'omicidio è rimasto privo di colpevoli.
Da qualche parte nel mondo i Blue si sono riuniti davanti a uno schermo per vedere l'esibizione di Sal Da Vinci che canta "Per Sempre Si".
Il Codacons ha accusato Dargen D'Amico di fare pubblicità occulta al marchio dell'Aperol per via di un fiore arancione esibito durante la sua performance al festival di Sanremo 2026.
A 94 anni suonati, il leggendario "Capitano Kirk" William Shatner o, per gli appassionati dei telefilm anni '80, il sergente T.J. Hooker, ha ancora dei progetti da realizzare. Tra essi un album metal di cover e inediti con la collaborazione di grandi firme del settore.
L'inno di Mameli cantato da Laura Pausini in occasione dei Giochi Olimpici Invernali non smette di far discutere. Non è un caso isolato.
E' prevista per la prossima estate l'uscita del docufilm "Iron Maiden's Lost Singer", che riguarda Paul Di'Anno, cantante degli Iron Maiden dal 1978 al 1981, che è venuto a mancare a fine 2024.
La storica band mod torinese Statuto ristampa due classici della propria discografia, a partire da venerdì 13 febbraio saranno infatti disponibili per Sony Music gli album "Tempi Moderni" del 1997 e "Riskatto" del 1999. Il primo pubblicato originariamente nel 1997 torna oggi in versione doppio vinile 180 grammi e CD. "Tempi Moderni" contiene 12 canzoni in puro stile "brit e power pop" con ricchi arrangiamenti chitarristici e orchestrali, ammiccanti alle migliori produzioni di