[feat. Vice Versa]
Yea. 203 where you at baby, Hempstead holla! I'm nice.
[Verse 1:]
Yo, I'm a out do you, don't know what I'd do to
You... Bitch I'm cookoo
Only white boy at private school rockin' Fubu
Spitting flames like a dragon homie call me Mushou
Like Yogi leave you with a Boo Boo, from punches and kicks
You'll catch a pummelin' now tell me who fucking with this
I'm runnin' this shit with my troublesome clique
Won't stop till I'm drowning in a puddle of spit
Pussy tends to come my way, call me cat nip
A fuckin' bull mastiff, hit em with a kick make em backflip
This is madness, drunk and chuggin' a forty
Writing in my Notebook but this isn't a love story
Grimier than N.O.R.E. but I stay with cream
Leaving you lost like Oceanic Flight 815
Real mean, when I get up on the mic and shred it
No copy, paste, or edit, I'm nice so don't sweat it
[Chorus: Vice Versa]
And you know that I'm a rider boy
So try the boy
I'll spit flames and fry ya boy
So ayyy
I'm a out do you bitches [x2]
And ya know I'm spittin' fire boy
Retire boy
Cause I'm a level higher boy
So ayyy
I'm a out do you bitches [x2]
[Verse 2:]
I make a point like Uncle Sam, stay puffin' grams
Drunk as fuck with my red solo cup in hand
You better fuckin' scram, cause I am back bitch
Bout to be blowing up like an inflatable mattress
Not one to mess with, cleaner than antiseptic
Check it, before this verbal tek makes your chest split
I'm blessed, A plus, five stars with a check bitch
Something like Borat, cause "You will never get this! "
Yes it's Vindictive stay blazin' the herb
Pockets full of more trees than a nature reserve
Oh word? The illest in the two-oh-third
So fuck what you heard, I'm kicking em to the curb
With words illy cause everything I write you felt
Until I'm rocking a gold medal like Michael Phelps
I'm a keep swimming laps around you, raps surround you
Out do you in things that I don't even know how to
[Chorus]
[Bridge: Vice Versa]
And I'm doing my thang, doing my thang (Yea, holla)
Coming back around like a boomerang (Like a boomerang bitch)
And you know, you know (You already know)
That I'm the one y'all can't touch (Can't touch)
Never stop rapping till I'm rockin' handcuffs (Till I'm locked up)
I'm dope, I'm dope (I'm dope as a muh fucker)
And I hold it down, holdin' it down (Hold it down)
First rapper reppin' a suburban town (Suburbs!)
I flow, it shows (God damn right)
Don't got a gun, but you gotta run (Yea)
Cause stepping to me, your gunna get out done
You know
(Webby) Cause I'm nice and you mother fuckers know, baby
La radio è morta? No. Ma non è più il cancello d'ingresso. Negli ultimi anni qualcosa è cambiato ? radicalmente. Canzoni sconosciute esplodono in pochi giorni. Artisti senza contratto discografico raccolgono milioni di stream. E le radio? Arrivano dopo, non prima. Il pubblico ha preso il controllo. Il potere dei video brevi: 15 secondi che cambiano tutto TikTok ha trasformato le regole del gioco musicale. Una melodia che dura meno di venti secondi può diventare il suono di un'intera estate. Nel 2023, oltre il 70% delle canzoni entrate nella Billboard Hot 100 aveva avuto un'origine virale su piattaforme social prima di ricevere attenzione radiofonica.
Il 28 aprile 1986 la cantante Graziella Franchini, in arte Lolita, veniva ritrovata esanime e sfigurata nella camera del residence di Lamezia Terme in cui viveva ormai da un pò di tempo. L'omicidio è rimasto privo di colpevoli.
Da qualche parte nel mondo i Blue si sono riuniti davanti a uno schermo per vedere l'esibizione di Sal Da Vinci che canta "Per Sempre Si".
Il Codacons ha accusato Dargen D'Amico di fare pubblicità occulta al marchio dell'Aperol per via di un fiore arancione esibito durante la sua performance al festival di Sanremo 2026.
A 94 anni suonati, il leggendario "Capitano Kirk" William Shatner o, per gli appassionati dei telefilm anni '80, il sergente T.J. Hooker, ha ancora dei progetti da realizzare. Tra essi un album metal di cover e inediti con la collaborazione di grandi firme del settore.
L'inno di Mameli cantato da Laura Pausini in occasione dei Giochi Olimpici Invernali non smette di far discutere. Non è un caso isolato.
E' prevista per la prossima estate l'uscita del docufilm "Iron Maiden's Lost Singer", che riguarda Paul Di'Anno, cantante degli Iron Maiden dal 1978 al 1981, che è venuto a mancare a fine 2024.
La storica band mod torinese Statuto ristampa due classici della propria discografia, a partire da venerdì 13 febbraio saranno infatti disponibili per Sony Music gli album "Tempi Moderni" del 1997 e "Riskatto" del 1999. Il primo pubblicato originariamente nel 1997 torna oggi in versione doppio vinile 180 grammi e CD. "Tempi Moderni" contiene 12 canzoni in puro stile "brit e power pop" con ricchi arrangiamenti chitarristici e orchestrali, ammiccanti alle migliori produzioni di